8. munkanapunk Londonban

   
Ma a 11. napunkat kezdtük meg Londonban, ezen belül a 8. munkanapot.
Ketten dolgozunk az Able Can Business Travel & Tourism utazási irodában, amely a Green Parkkal szemben található. Ez az utazási iroda , személyre szabott programokat és vízumszolgáltatásokat nyújt, valamint repülési, szállodai és autókölcsönzési foglalásokat kínál világszerte. Rajtunk kívül még két ember dolgozik itt. Egy asszisztens és a főnökünk, Ziad El Masri. Nagyon jól érezzük magunkat náluk, hiszen mindig kedvesek velünk és segítőkészek. Ma fontos feladatot bíztak ránk. Mi szerkeszthetjük az Able Can Travel weblapját. Egyesével átnézem az országokat, hogy azok városainak szerkesszek egy-egy honlapot. Mielőtt neki álltam volna ennek a feladatnak, Excel táblázatba kigyűjtöttem az összes országot és azok városait. Sorba rendeztem őket majd egyeztettem, melyik van már nyilvánosan kint a honlapon és melyik az, amelyik szerkesztésre szorul vagy egyáltalán nincs még neki honlapja. Ezután újabb lapokat készítettem, hogy megjelenhessenek  a weboldalon. A főnököm megkért, hogy mivel Magyarországról jöttem ezért legyek szíves Magyarország turisztikai szempontból vonzó városairól weblapot szerkeszteni és azt egy képpel illusztrálni, majd az  Able Can Business Travel & Tourism oldalára feltenni. Számos adminisztratív feladatot is bíztak már ránk ebben a 8 napban, mint például a számlázás, iktatás, gépelés, körlevél készítés stb. Szerencsénk van a munkahelyünk elhelyezkedésével kapcsolatban, hiszen minden nap a Green Parkban ebédelhetünk.

     
Minden nap a munka után elindulunk, hogy felfedezzük Londont. Mindig újabb és újabb helyekre jutunk el, számos turista látványosságot és parkot láttunk és jártunk már be. Miután jobban megismertük új lakóhelyünket, örömmel láttuk, hogy nem is lakunk annyira messze egymástól, így ma együtt mentünk vásárolni, és kirándulni azokkal, akikkel egy környéken lakunk. Bejártuk az Oxford Street-en és Elaing-ben is a Primark emeletes boltjait. Elmentünk a Poundland-be is, ahol  alaposan bevásároltunk .


Alig várjuk már a következő hétvégét, hiszen tanáraink csodálatos kirándulást szerveztek az előző hétvégére is. A véleményem szerint a legszebb kirándulást Brightonba, a Seven Sisters szikláinál tettük meg, hiszen amikor leértünk a partra a látvány lélegzet elállító volt, amit a munkanaplóban is megemlítettem:

                                          "Ott álltam a sziklákon, fújt a szél, és arra gondoltam nem is ezen a világon vagyok. A lélegzetem elállt és a szavak bent rekedtek. Aprónak éreztem magam, minden gondom, problémám elszállt abban a pillanatban. Minden olyan másnak tűnt, nem érdekelt mi fog történni holnap vagy azután, csak a tenger fuvallatát hallottam. A pillanatnak éltem. Leírhatatlan érzés volt."

                                                          Németh Csilla Bettina
                                                   

                                                                                             Hétvégén a tengernél.











Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2018. szeptember 27. - A 14. munkanap Londonban

2018. szeptember 14. - 5. munkanap