2018. szeptember 21. - A tizedik munkanap Londonban

Megkezdődött a második hét utolsó munkanapja, azaz a 10. munkanap.
Egyedül osztottak be a Dephna Housenál található egyik céghez, a Computer Forensics Lab-hez. A cég maga inkább a számítógépek adatainak helyreállításával, megmentésével foglalkozik, mentoraim  mégis nagyon sok téren kiemelkednek; például a programozásban is.
Az elmúlt két hétben egy gyermekeknek, vagy informatikai háttérrel nem rendelkező személyeknek kitalált kis programmal foglalkoztam.
Először csak a kijelölt projekteket kellett lemásolnom, hogy ezen keresztül megértsem, hozzászokjak a programozás alapjaihoz, a második hét végén pedig már önállóan kellett kitalálnom, hogy milyen programot is szeretnék összeállítani.
Így a ma többnyire azzal telt a napom, hogy ötletek után kutattam, és kipróbálgattam dolgokat, de végül csak a már elkezdett pacman-es játékban végeztünk el apróbb változtatásokat, a végére így nézett ki:

Így, hamar letelt a munkaidő és már négy óra is lett, úgyhogy elpakoltam és elindultam visszafelé.

Azt terveztük, hogy Ramival a Tottenham Court Roadon találkozunk, és onnan elsétálunk egy üzlet mini változatáig, ahová el szerettem volna menni (közelebb volt, mint a nagy, ami kb. egy-másfél órára van tőlünk a legjobb esetben is), de amikor odaértünk kiderült, hogy a bolt éppen felújítás alatt van..
Újraterveztünk, így az Oxford Street lett a következő célpont, ha már útba esett. Szerencsére a Disney Shopot még elcsíptük.
Ez az édes Stitches szobor nagyon a szívemhez nőtt az ott töltött idő alatt:

Mielőtt haza mentünk volna, természetesen az Ealing Broadwayen is megálltunk egy kicsit bevásárolni.


(Faddi) Fanni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2018. szeptember 27. - A 14. munkanap Londonban

2018. szeptember 14. - 5. munkanap