2018. szeptember 13. -A negyedik munkanap

2018. szeptember 13.

A munkahelyem neve Capital Business Link Ltd. Négyen dolgozunk itt. Nagyon jó környezet és a munkatársaim is nagyon kedvesek és közvetlenek velem. 
A mai napon ismét az Iris programban dolgoztam. Meg kellett keresnem az ügyfeleket, cégeket és szelektálnom azokat. Minden cégre külön rá kellett keresnem és kiszűrnöm azokat amelyek már nem  tartoznak a vállalathoz. Számlákat és szerződéseket kaptam amiket abc sorrendbe kellett raknom majd ezután felvinnem a Iris programba.  Klaudia megmutatta hogyan működik a fénymásoló. A szerződéseket, amiket be szkenneltem továbbítottam annak a munkatársamnak, akihez az adott cég tartozik. A szkennelő nagyon modern. Mielőtt be szkenneltem az iratot be kellett állítanom azt, hogy kinek küldöm tehát a szkennelés és az e-mail küldés egyszerre megoldható volt. Ezt követően szerződéseket kellett mappába raknom. Minden cégnek külön mappája van. Klaudia azt mondta nagyon fontos, hogy helyes mappába rakjam a szerződéseket, mert ők azok alapján dolgoznak és keresik meg őket.  A délután folyamán használtam az iratmegsemmisítő gépet is. A szkennelés fontos szerepet játszik a cég mindennapjaiban ugyanis elektronikusan kommunikálnak és továbbítanak adatokat. A nap végén a postát kellet kibontanom és be szkennelnem a fontosabb szerződéseket. A munkaidőm lejárt tehát ezt s feladatot másnap  kellett befejeznem.
  
Megtanultam használni a szkennelőt, amellyel faxokat és e-maileket egyaránt küldhetek. Alaposabban megismertem az Iris programot mert ma sokkal több funkcióját használtam mint ez előtt.  Láthattam hogy egy ilyen komoly cégnél fontos a precizitás. Fontos hogy mindennek megvan a maga helye és még véletlenül sem szabad  máshova rakni az iratokat mert az nagy bonyodalmat okozna. Klaudia megmutatta, hogy vannak olyan iratok amelyeket több évig meg kell őrizniük. Ezeket az iratokat szintén cégenként elkülönítve tartják.  Láttam illetve olvashattam olyan szerződéseket amelyben rengeteg új szó volt. Angol szaknyelvi illetve a szakmai tapasztalatom is bővült a mai nap során.



                                                                                                                               Kálmán Boglárka


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2018. szeptember 27. - A 14. munkanap Londonban

2018. szeptember 14. - 5. munkanap